Tilauksen muuttaminen

Jos kuljetustarpeesi muuttuu tilauksen jälkeen, ilmoita siitä mahdollisimman pian Kulkukeskukseen. Uusi muuttunut matkatoiveesi pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan.

Voit muuttaa tilaustasi kaikilla tilaustavoilla; soittamalla, tekstiviestillä, sovelluksella, netissä tai sähköpostilla. Saat muutoksesta aina uuden tilausvahvistuksen.

Kuljetustilauksen peruminen

Voit perua kuljetuksen viimeistään 60 minuuttia ennen sovittua noutoaikaa.  Jos peruutat matkan myöhemmin, sinulta kuluu yksi matka. Yllättävässä, ns. force majeure –tilanteessa (esim. sairauskohtaus), ole yhteydessä Kulkukeskuksen asiakaspalveluun heti kun voit, tai pyydä jotakuta toista perumaan matka puolestasi.

Jos kuljetuksesi saapuu yli 30 minuuttia myöhässä sovitusta noutoajasta, voit tarvittaessa perua kyydin ilman matkan menetystä.